Akár a hűségprogram, akár a szállítási és fizetési lehetőségek, akár egy konkrét probléma megoldása érdekli, a legjobb helyen jár.
Itt mindent megtalál egy helyen.
A legjobb megoldás, ha kapcsolatba lép az ügyfélszolgálatunkkal, ahol mindig készségesen segítenek Önnek.
Hogyan reklamáljuk a terméket?
A jótállási időn belül reklamálhat. A teljes kárigénylési eljárást megtalálja az Üzletszabályzatunkban.
A vevő e-mailben tehet panaszt ezen a címen: info@csomagolaskiraly.hu vagy levélben ide címezve: INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34, Česká republika.
Előkészítettünk Önnek egy mintaűrlapot, amelyet kényelmesen kitölthet és elküldhet a fenti e-mail címre.
A reklamáció érvényesítéséhez kísérőlevelet is küldhet, amelynek a következőket kell tartalmaznia:
1. a vevő elérhetőségei, a hiba leírása és a panaszkezelés módjára vonatkozó kérés,
2. az áruk megvételének igazolása (lehetőleg a vásárlást igazoló bizonylat csatolásával).
- Azokat az árukat, amelyekről a vevő úgy véli, hogy hibásak, a vevőnek a fenti címre kell elküldenie a formanyomtatvánnyal vagy kísérőlevéllel együtt. Az árukat megfelelő csomagolásba kell csomagolni az áruk sérülésének megelőzése érdekében, és a szállításkor tisztának és hiánytalannak kell lenniük. Ellenkező esetben az eladó nem köteles a reklamációval foglalkozni, és az árut a vevő költségére visszaküldi a vevőnek.
- Ha a vevő fogyasztó, a reklamáció benyújtásakor e-mailben írásos visszaigazolást - reklamációs jelentést - kap, amely a reklamáció rendezésének dokumentumaként szolgál. A panaszbejelentés tartalmazza az információt arról, hogy mikor nyújtották be a panaszt, mi a panasz tartalma, és milyen panaszrendezési módszert igényel a vevő.
Mennyi a túlméretes áru pótdíja?
A webáruházunkban fekete túlméretes címkével megjelölt küldemények esetében a fuvarozók pótdíjat számítanak fel.
A hagyományos fuvarozóknak nem éri meg ezeket a túlméretes küldeményeket szállítani, a kézbesítő teherautókban sok helyet foglalnak, amit egyébként több tucat kisebb csomaggal tudnának megtölteni. A fuvarozók úgy döntöttek, hogy ezt a veszteséget a szállítási ár emelésével kompenzálják.
Ha el szeretné kerülni a pótdíjat, javasoljuk, hogy egyszerre rendeljen nagyobb mennyiségű túlméretes terméket, így az érték miatt ingyenes lesz a szállítás.
Hogyan működik a csomag és raklap számítás modulja?
Fejlett algoritmusaink segítségével pontosan ki tudjuk számítani, hogy hány csomagba fogjuk csomagolni a megrendelését. Nagy szállítási volumenünknek köszönhetően mindig a legalacsonyabb csomagonkénti árat kínáljuk Önnek.
Kiszámítjuk a csomagok számát és árát, és felajánljuk Önnek, hogy az árut raklapon szállítjuk. Így kiválaszthatja az Ön számára legelőnyösebb lehetőséget.
Sok munkát fektettünk ennek a modulnak a kifejlesztésébe. Ahhoz, hogy ez működjön, fel kellett mérnünk a teljes raktárkészletünk minden tételének súlyát és méretét. Ezt az információt betápláltuk egy olyan rendszerbe, amely kiszámítja, hogyan lehet a leghatékonyabban kihasználni a raklapon lévő helyet az egyes csomagok elhelyezésére. Raktárosaink sokéves tapasztalatával együtt ez a modul biztosítja a gazdaságos és hatékony csomagolást is.
Hogyan működik a hűségprogram?
A hűségpontok gyűjtésének megkezdéséhez mindössze annyit kell tennie, hogy regisztrál a webáruházunkban.
Minden egyes rendelésért pontokat kap, amelyeket felhasználhat a következő vásárlásakor, vagy választhat ajándékkártyát.
A Hűségprogram teljes körű bemutatását megtalálja itt.
Milyen fizetési módot választhatok?
Fizetési lehetőségek széles választékát kínáljuk, amelyek közül mindig választhat.
Választhatja a Comgate fizetési átjárón keresztüli fizetést, a kényelmes kártyás fizetést vagy az utánvétes fizetést. A fizetési lehetőségekkel kapcsolatos további tájékoztatás itt.
Milyen szállítási módokat kínálunk?
A szállítási feltételek és az egyes fuvarozási módok árlistája elérhető itt .
Mit tegyek, ha problémám van a megrendeléssel?
Bármilyen probléma esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, ahol mindig készségesen segítenek Önnek. Telefon: +36 1 500 9440, esetleg írjon e-mailt: info@csomagolaskiraly.hu.
Miért kaptam számlát az INPAP PLUS s.r.o.-tól, amikor az csomagolaskiraly.hu oldalon rendeltem?
Az INPAP PLUS s.r.o. az csomagolaskiraly.hu webshop üzemeltetője és ő áll a teljes OBALNET csomagolás királyság projekt mögött.
2010 óta vagyunk a piacon, és folyamatosan ugyanazt a minőséget kínáljuk időtálló csomagolásban.
Csomaloláskirály egy újonnan létrehozott webáruházi környezet, amelynek létrehozásakor maximális hangsúlyt fektettünk a vásárlók kényelmére.
Gondom van a kézbesítéssel vagy nem kaptam meg a küldeményt?
Ha nem kapta meg a csomagját, vagy ha probléma merült fel a kézbesítéssel, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal ezen a telefonszámon: +36 1 500 9440, esetleg írjon e-mailt: info@csomagolaskiraly.hu
Mikor lesz a termék postázva?
A szállítási határidő a megrendelés feladásának időpontjától függ. A raktáron lévő árukat általában 24 órán belül elküldjük, kivéve az egyedi gyártású termékeket, amelyeknél a küldést a gyártó kívánságának megfelelően a szerződés szerint intézzük.
Miért nem volt kézbesítve a küldeményem és mi a megoldás?
A kézbesítés elmaradásának leggyakoribb okai:
A fuvarozó szemmel látható sérülések miatt nem rakodta be az árut.
Annak érdekében, hogy csak hibátlan árut szállítsunk Önnek, a rakodás előtt alapos ellenőrzésen esnek át. Ha sérülést találnak, az árut nem rakodják be, hanem egy másik, hibátlan darabbal helyettesítik, vagy új terméket rendelnek a szállítótól.
A szállító vagy a postai kézbesítő nem helyezett el a postaládájába értesítést a kézbesítés elmaradásáról/leadásáról
A szállítás előrehaladását online nyomon követheti a fenti linkeken minden szállítási típus esetében. A csomag/küldemény számát elküldtük a megrendeléskor megadott e-mail címre.
A szállítmány elveszett a fuvarozónál
Ez nagyon ritkán fordul elő. Ha ez a helyzet bekövetkezik, új terméket rendelhet. Az első megrendelésre vonatkozóan mi reklamációs eljárást kezdeményezünk a fuvarozóval szemben, függetlenül az Ön helyzetétől. A probléma megoldásához kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálai osztállyal, ahol készséggel segítenek