Szállítási módok
Ingyenes szállítás 100.000 forinttól (ÁFÁ-val).
Szállítás módja |
Szállítás költsége |
2460 forint + 400 forint utánvét |
|
2460 forint |
|
700 kg-ig 38 800 forint + 400 forint utánvét |
A közölt szállítási költségek tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.
GLS
A csomagokat azonnal továbbítjuk a szállítónak, kézbesítés általában két napon belül.
Geis raklapszállítás
Ezt a raklapos szállítási módot választva a küldemény kézbesítése általában három munkanapon belül.
Jó tudni
Mit tartalmaz a küldemény?
A küldeményhez számla vagy szállítólevél tartozik. Ha az áruhoz nincs mellékelve szállítólevél, a számla szolgál az esetleges reklamációk alátámasztására.
Kérjük, az áru átvétele előtt ellenőrizze, hogy a csomagolás és a termék sértetlen-e (a szállítmányozó cégtől érkező csomagok esetében csak a csomagolás épsége ellenőrizhető). Bármilyen szabálytalanság esetén ne vegye át az árut. A termék működőképességét a helyszínen nem lehet ellenőrizni.
Mikor fogják az árut feladni?
A feladás időpontja a megrendelés elküldésének időpontjától függ. Az árukat általában 48 órán belül feladjuk, kivéve az egyedi gyártású termékeket, ahol a küldést a gyártóval megegyezve a szerződésnek megfelelően intézzük.
Kézbesítési/átvételi problémák
Ha csomagját nem kézbesítették, vagy ha probléma merül fel a kézbesítés során, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon: +36 1 445 4407, esetleg e-mailben: info@csomagolaskiraly.hu.
A kézbesítés elmaradásának leggyakoribb okai
A fuvarozó szemmel látható sérülések miatt nem rakodta be az árut
Annak érdekében, hogy csak kifogástalan árut kézbesítsünk Önnek, a rakodás előtt alapos ellenőrzésen esnek át. Ha sérülést találnak, az árut nem rakodják be, hanem kicserélik egy másik, sérülésmentes darabra, vagy új darabot rendelnek a szállítótól.
A szállító vagy a postai kézbesítő nem helyezett el kézbesítés/leadás elmaradásáról szóló értesítést az Ön postaládájába
A szállítás előrehaladását online nyomonkövetheti a fenti linkeken bármely szállítási esetébenl. A csomagszámot elküldtük a megrendelésben megadott e-mail címre.
A szállítmány elveszett a fuvarozónál
Ez nagyon ritkán fordul elő. Ebben az esetben rendelhet egy új terméket és a fuvarozóval mi kezdeményezzük a reklamációs eljárást függetlenül attól, mi történt az első megrendeléssel.