Szállítási módok

Ingyenes szállítás 100.000 forinttól (ÁFÁ-val).

Szállítás módja

Szállítás költsége

GLS

2460 forint + 400 forint utánvét

Geis raklapszállítás

700 kg-ig 38 800 forint + 400 forint  utánvét

 

 

A közölt szállítási költségek tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t.

GLS

A csomagokat azonnal továbbítjuk a szállítónak, kézbesítés általában két napon belül.

Geis raklapszállítás

Ezt a raklapos szállítási módot választva a küldemény kézbesítése általában három munkanapon belül.

 


 

Jó tudni

Mit tartalmaz a küldemény?

A küldeményhez számla vagy szállítólevél tartozik. Ha az áruhoz nincs mellékelve szállítólevél, a számla szolgál az esetleges reklamációk alátámasztására.

Kérjük, az áru átvétele előtt ellenőrizze, hogy a csomagolás és a termék sértetlen-e (a szállítmányozó cégtől érkező csomagok esetében csak a csomagolás épsége ellenőrizhető). Bármilyen szabálytalanság esetén ne vegye át az árut. A termék működőképességét a helyszínen nem lehet ellenőrizni.

Mikor fogják az árut feladni?

A feladás időpontja a megrendelés elküldésének időpontjától függ. Az árukat általában 48 órán belül feladjuk, kivéve az egyedi gyártású termékeket, ahol a küldést a gyártóval megegyezve a szerződésnek megfelelően intézzük.

Kézbesítési/átvételi problémák

Ha csomagját nem kézbesítették, vagy ha probléma merül fel a kézbesítés során, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon: +36 1 500 9440, esetleg e-mailben: info@csomagolaskiraly.hu.

A kézbesítés elmaradásának leggyakoribb okai

A fuvarozó szemmel látható sérülések miatt nem rakodta be az árut

Annak érdekében, hogy csak kifogástalan árut kézbesítsünk Önnek, a rakodás előtt alapos ellenőrzésen esnek át. Ha sérülést találnak, az árut nem rakodják be, hanem kicserélik egy másik, sérülésmentes darabra, vagy új darabot rendelnek a szállítótól.

A szállító vagy a postai kézbesítő nem helyezett el kézbesítés/leadás elmaradásáról szóló értesítést az Ön postaládájába

A szállítás előrehaladását online nyomonkövetheti a fenti linkeken bármely szállítási esetébenl. A csomagszámot elküldtük a megrendelésben megadott e-mail címre.

A szállítmány elveszett a fuvarozónál

Ez nagyon ritkán fordul elő. Ebben az esetben rendelhet egy új terméket és a fuvarozóval mi kezdeményezzük a reklamációs eljárást függetlenül attól, mi történt az első megrendeléssel.

Az Ön adatvédelme fontos számunkra
Ez a webáruház sütiket használ, amelyek az oldal helyes működését segítik. Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezik a sütik használatába.
Összes engedélyezéseRészletes beállítások